Hejsan!

Hejsan!

Jag heter Martina och jag är tio år. Jag har en katt, några fiskar, en sköthäst och snart en hund ;D
En freeweb är en sida där det finns bilder, musik, koder och solika skyltar som man kan få ta till sin egen hemsida elr till typ, stallet.se, djur.nu eller något. Jag hoppas att du kommer att trivas och låna mycket här!
Lycka till och om du har några frågor är det bara att mejla till
[email protected]. Kom även gärna med koder som du tycker att jag ska lägga in här. Tacksam för det!
Lycka till så ses vi! // Er Martina <3

Frågor:
Vad får du koderna ifrån?
Svar: Jag får de från mej själv, kompisar eller andra sidor. Såklart tar jag INGET som det är copyright på!

Är det kul at driva en freeweb?
Svar: Japp :)

Hur gör man för att få en freeweb?
Svar: Man kan göra en enkel på blogg.se eller andra sidor som www.123.minsida.se :)

Får jag ta koder till min egen freeweb/hemsida?
Svar: Såklart! Alla är välkomna att ta ALLT som inte är copyright! :D

Får jag mejla om vad som helst?
Svar: Ja, men tala då om varför du mejlar TEX: Hej, såg din freweb eller något.

Får jag istället för att mejla koder, kommentera inlägg och skicka in?
Svar: Givetvis! Men räkna då med att det tar lång tid.

Får jag tipsa en kompis?
Svar: Tipsa vem du vill! :)

Kramar Martina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0